środa, 3 października 2012

Arbiter on tour - 1 i 2 dzień

Samolot na pokladzie ktorego znajdowala sie drużyna Arbitra, wystartował z opóźnieniem 40 minut w poniedziałek 1 października z lotniska Katowice - Pyrzowice. Po trzygodzinnym locie wyladowalismy na lotnisku w Rodos, gdzie przywitała nas piękna słoneczna pogoda i temperatura 26 stopni. Po dotarciu do naszego hotelu trudy podróży zrekompensowała nam kąpiel w morzu i zimne drinki serwowane przez hotelowych barmanów. Bardzo szybko okazało się, że sława naszej drużyny wykracza daleko poza granice naszego kraju, bowiem spotkaliśmy naszego kibica z Rosji -Siergieja, który bardzo zaprzyjaźnił się z Mateuszem Kowalskim i Filipem Robakiem. Obaj próbowali obalić mit dotyczący bardzo mocnych głów do picia alkoholu, jakie mają Rosjanie. Niestety Siergiej okazał się być bezkonkurencyjny. Warte odnotowania są również zdolności porozumiewania się w języku angielskim jakimi włada nasz bramkarz - Maksym Stelmaszczyk, które w połączeniu (a może lepiej byłoby napisać zamiast których) z bardzo sugetywną gestykulacją robią w naszym hotelu furorę.

Drugi dzień naszego pobytu spędzony tutaj był bardzo intensywny. VW Transporter, który jest do naszej dyspozycji zawiózł nas tuż po śniadaniu wgłąb wyspy gdzie oglądaliśmy rezerwat 7  źródeł.

Nasz środek transportu

Następnie udaliśmy się do pięknie położonej miejscowości Lindos, gdzie odbyliśmy pierwszy trening na miejscowym boisku. Przed treningiem profesjonalny fotograf z firmy GreekFocus wykonał na nasze zamówienie sesję fotograficzną członków naszej drużyny.

W tle nasze treningowe boisko w Lindos
Po treningu chwila odpoczynku na plaży, kąpiel w morzu (28 stopni temperatura wody), zakup pamiątek w miasteczku Lindos i powrót do hotelu na kolację. Następnie całą drużyną pojechaliśmy do miasta Rodos na wieczorną degustację miejscowych trunków.

Zmianie uległy terminy meczów, które tutaj rozegrany. Ze względu na występ Olympiakosu Pireus w Lidze Mistrzów przeciwko Arsenalowi Londyn mecz z sędziami został przeniesiony ze środy na czwartek 4 października. Odbędzie się o godzinie 20:00 na boisku w miejscowości Kalihea. Tym samym mecz z olbojami klubu z Gennadi odbędzie się dzień pózniej - w sobotę 6 października.