środa, 28 sierpnia 2013

Arbiter Kielce - historia 2012/2013

Nie wiem dlaczego dopiero teraz, ale zauważyłem, że zupełnie przeoczyłem odnotowanie naszego ubiegłorocznego startu w Pucharze Polski.
Być może byłem zbytnio zajęty nadchodzącym wyjazdem z drużyną na Rodos, lub też po prostu chciałem, podobnie jak i cała drużyna Arbitra zapomnieć o tak katastrofalnym występie jaki nam się wtedy przydarzył.
Sam wynik mówi wszystko 0:13 z A klasową Astrą Piekoszów.
Astra Chyba będzie nam się śnić po nocach, bo to już drugi przypadek gdy eliminują nas z rozgrywek pucharowych.
Z tego meczu zapamiętałem, że znowu naszym katem okazał się Marcin Zychalski,
Co do reszty - chyba zupełnie nie ma czego pamiętać...

Kielce, 22.08.2012r., godz. 20:08
Arbiter Kielce - Astra Piekoszów 0:13 
Bramki dla Astry: Marcin Zychalski 6, Wojciech Jagodziński 4, Damian Kiciak, Norbert Kaczmarski, Sebastian Blicharski
Arbiter: Przemysław Białacki - Rafał Kowalski, Kamil Białogoński, Szymon Woźniczka (51 Adrian Leszczyński), Damian Gawęcki - Marcin Szrek, Adrian Koper (23 Sylwester Gos), Filip Robak, Tomasz Domaradzki (65 Michał Dąbrowski), Andrzej Śliwa - Tomasz Żołądek (65 Piotr Szynal)

Sędziowali: Mateusz Kowalski, Maksym Stelmaszczyk, Artur Janaszek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz